La inscripció al Congrés inclou:

 

– Documentació / pack de congressista
– Accés a les sessions científiques programades
– Pauses Cafè (No inclou els dinars) *
– Certificat d’assistència i/o presentació de comunicació**
* Qui desitgi recollir les bosses de dinar per poder assistir a las sessions de panels i col·loquis programats a l’hora de dinar ha de marcar les caselles corresponents en el formulari d’inscripció i realitzar el pagament juntament amb la inscripció del congrés al compte bancari ES40 2100 0963 6202 0002 7465 especificant al concepte “Quota congrés+dinar. Nom i cognoms” i en el nom del beneficiari “ACS Congrés”. Cada bossa de dinar té un cost de 7,5€, hi ha opció vegana.
** Per a rebre el certificat d’assistència cal estar inscrit/a. Per al de presentació hi constaran tots els coautors o coautores. Almenys un dels autors o autores ha d’estar inscrit/a.
Recepció:
Els i les assistents al congrés podran assistir a la recepció que se celebrarà el divendres 17 a les 21:00. El preu de la recepció és de 15€. Per assistir a la recepció s’ha de marcar la casella corresponent en el formulari d’inscripció i realitzar el pagament juntament amb la inscripció del congrés al compte bancari ES40 2100 0963 6202 0002 7465 especificant al concepte “Quota congrés+sopar. Nom i cognoms” i en el nom del beneficiari “ACS Congrés”.
En el cas que també s’hagi sol·licitat la bossa del dinar, s’ha d’especificar en el concepte “Quota congrés+dinar+sopar. Nom i cognoms” i fer l’ingrés del total.
Preu de la inscripció:
Hi ha diferents preus en funció de la categoria i situació socio-professional, i en funció de si la inscripció es fa abans o després del 15 de març. El pagament de la inscripció podrà fer-se un cop s’hagi notificat l’acceptació o no de la comunicació.
Fins al 15 de març
Després del 15 de març
Inscripció membres
80
130
Inscripció no membres
120
170
Inscripció estudiants (màster i doctorat)*
30
50
Inscripció estudiants (grau)*
20
20
Quota solidària (només fins el 15 de març) **
30
* Els i les estudiants en les diverses modalitats han de presentar la matrícula de l’estudi que estiguin fent.
** Quota solidària: L’ACS proporcionarà 15 beques per aquelles persones que no són estudiants però estan en situació de vulnerabilitat per diferents motius (precarietat laboral, atur, jubilació, etc.). Si consideres que per algun motiu o altre estàs en una situació de vulnerabilitat pots enviar un email a acs@iec.cat amb l’assumpte “Quota solidària Congrés ACS”. Si us plau, adjunta al teu correu un CV breu i algun tipus de document que acrediti la teva situació i la Comissió d’Inscripcions del congrés ho avaluarà i decidirà si becar la inscripció. En el procés d’avaluació es tindrà en compte que la persona sigui sòcia, però no és un requisit per demanar-la. Es garantirà la confidencialitat de les persones que demanin la quota solidària. Recomanem no fer el pagament de la inscripció fins a rebre la resposta de l’esmentada comissió.
Política de cancel·lació:
Cancel·lació rebuda per escrit 4 setmanes abans de l’inici (16 de març)  – Devolució del 100%, menys un 3% de taxes administratives.
Cancel·lació rebuda per escrit 3 setmanes abans de l’inici (23 de març) – Devolució del 50%
Cancel·lació rebuda per escrit després de l’ 1 d’abril  – No hi ha dret a devolució.