La inscripció al Congrés inclou:

 

– Documentació / pack de congressista
– Accés a les sessions científiques programades
– Pauses Cafè (No inclou els dinars) *
– Recepció
– Certificat d’assistència i/o presentació de comunicació**
* Qui desitgi recollir les bosses de dinar per poder assistir a las sessions de panels i col·loquis programats a l’hora de dinar ha de marcar les caselles corresponents en el formulari d’inscripció i realitzar el pagament a part a la compte bancari ES40 2100 0963 6202 0002 7465 especificant al concepte “Bolsa dinar congrés. Nom i cognoms” i en el nom del beneficiari “ACS Congrés”. Cada bossa de dinar té un cost de 10€, hi ha opció vegana.
** Per a rebre el certificat d’assistència cal estar inscrit. Per al de presentació hi constaran tots els coautors. Almenys un dels autors ha d’estar inscrit.
Preu de la inscripció:
Hi ha diferents preus en funció de la categoria i situació socio-professional, i en funció de si la inscripció es fa abans o després del 15 de març. El pagament de la inscripció podrà fer-se un cop s’hagi notificat l’acceptació o no de la comunicació.
Fins al 15 de març
Després del 15 de març
Inscripció membres  
80
130
Inscripció no membres  
120
170
Inscripció estudiants *
30
50
Quota solidària (només fins el 15 de març) **
30
* Els estudiants en les diverses modalitats han de presentar la matrícula de l’estudi que estiguin fent.
** Quota solidària: L’ACS proporcionarà una sèrie de beques per aquelles persones que no són estudiants però estan en situació de vulnerabilitat per diferents motius (precarietat laboral, atur, jubilació). Si consideres que per algun motiu o altre estàs en una situació de vulnerabilitat pots enviar una email a acs@iec.cat amb l’assumpte “Quota solidària Congrés ACS”, tot adjuntant algun tipus de document que acrediti la teva situació i la Comissió d’Inscripcions del congrés ho avaluarà i decidirà si becar la inscripció. Recomanem no fer el pagament de la inscripció fins a rebre la resposta de l’esmentada comissió.

 

Política de cancel·lació:
Cancel·lació rebuda per escrit 4 setmanes abans de l’inici (16 de març)  – Devolució del 100%, menys un 3% de taxes administratives.
Cancel·lació rebuda per escrit 3 setmanes abans de l’inici (23 de març) – Devolució del 50%
Cancel·lació rebuda per escrit després de l’ 1 d’abril  – No hi ha dret a devolució.